Kontaktne Leće

27.05.2011., petak

Što mi je činiti pri prelasku na noviji model kontaktnih leća?

Što mi je činiti pri prelasku na noviji model kontaktnih leća?

P: Poštovani, već nekoliko godina nosim kontaktne leće Optima FW (zakrivljenje 8,7) i sada bi ih rado zamijenila. Razmišljala sam o Softlens 59, ali moj liječnik mi nije preporučio taj prijelaz. Naime, radi se o jačim lećama koje ne bih mogla podnijeti tako da bi on radije probao Proclear. Želim naručiti leće putem interneta i ne znam prema čemu mogu prosuditi koje leće mi odgovaraju, tako da Vas molim za savjet. Još bih htjela pitati kakvo je Vaše mišljenje o cjelodnevnim (night&day) lećama, nije li to štetno? Ili su ipak bolje nego one koje moramo skidati tijekom noći?

O: Putem interneta jednostavno nije moguće odlučiti koje kontaktne leće su primjerene za Vas. Molim da posjetite Vašeg liječnika koji će Vam zasigurno preporučiti tip leća koji Vam najviše odgovara. Spomenute night&day leće moguće je nositi neprekidno 30 dana i 29 noći. Takav tip leća također je moguće koristiti, no svakako se prije toga morate posavjetovati s liječnikom – kontaktologom. Svakako Vam preporučujem da ne kupujete nikakve, osim preporučenih testiranih leća.


- 23:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2011 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2011 (2)
Svibanj 2011 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi